top of page
מאמרים מועדפים
חדשות

ישראל מעצמה טכנולגית

יום העצמאות כאן וגם בתחום האבטחה האלקטרונית יש לנו במה להתגאות.

כמו בכל תחום אחר גם בתחום האבטחה האלקטרונית אין לנו במה להתבייש והחברות הישראליות נמצאות בכל נקודה בעולם ומבילות את התחום. כאן אסקור מעט את היצרנים הישראלים אשר מובלים את השוק הבינלאומי ושמים את הידע הישראלי על המפה.

מערכות גילוי פריצה

1. ויסוניק - ויסוניק הינה מחלוצות יצרני מערכות גילוי פריצה בעולם וכיום הינה חלק מתאגיד טייקו הבינלאומי. תאגיד טייקו הינו

התאגיד הגדול בעולם לפיתוח וייצור מערכות אבטחה ועצם הקניין של חברה ישראלית כגון ויסוניק מראה את האמון הנשמר לידע הישראלי.

חברת ויסוניק מתמחה בפיתוח פתרונות אבטחה אלחוטיים ולמעשה המוצרים שלה הם מהמובילים בעולם בתחום זה.

חברת ויסוניק מחזיקה בארץ מרכז פיתוח גדול ומפעל ייצור.

2. קבוצת ריסקו - קבוצת ריסקו הינה חברה בבעלות פרטית ונימנת בין עשרת החברות הגדלות בעולם. ריסקו מובילה בפיתוח מוצרים מתקדמים אשר משלבים טכנולוגיות שונות למתן פתרון אבטחתי מקיף ומושלם.

קבוצת ריסקו פעילה ברחבי העולם, מחזיקה בארץ מרכז פיתוח גדול ומפעל ייצור. כמו כן לריסקו מספר סניפים ברחבי הגלובס לניהול שווקים מקומיים כאשר הנהלת החברה יושבת בישראל.

3. פימא - נוסדה בשנת 1989 על ידי מר יוסי סמט, נשיא החברה, ומר חיים דמבסקי, סמנכ"ל הפיתוח.החברת מיצרת מערכות אזעקה ומערכות גילוי פריצה מתקדמות , ידידותיות למתקין ולמשתמש ,פעילה מאד בשוק הביטחון הבינלאומי בכלל, ובישראל

בפרט.במהלך השנים הפכה החברה למובילה בישראל בתחום מערכות האזעקה ומערכות גילוי הפריצה.

כל הפעילות של חברת פימא מנוהלת מישראל והיא נמנית על אחת מ20 החברות הגדולות בעולם

4. עורב - החברה קיימת מעל ל 25 שנה ומתמחה בייצור גלאי נפח וגלאים משולבים. בין פעיליות החברה אפשר למצוא ייוצר ופיתוח גלאים לחברות הגדלות בעולם כגון טייקו וסימנס.

לחברה מרכז פיתוח ושני מפעלי ייצור בהרכבה בישראל.

5. פרדוקס - למרות שפרדוקס כחברה אינה נחשבת לחברה ישראלית בשוק הבין לאומי חשוב לציין כי החברה שנמנית בין 10 החברות המובילות בעולם נמצאת בבעלות ישראלית מלאה ומחזיקה מרכז פיתוח גדול בצפון הארץ.

מצלמות אבטחה

1. נייס - עוסקת בתכנון, פיתוח ויצור של מערכות הקלטה ואחזור דיגיטליות, ומערכות תקשורת. נייס מערכות בע"מ הוקמה בשנת 1986 בישראל על ידי קבוצה של יוצאי חיל המודיעין הישראלי. החברה מתמחה בפיתוח ויצור מערכות תקשורת טלפוניות וממוחשבות, ציוד לפיענוח והקלטת וידאו ואודיו דיגיטאלי ומרכזיות טלפוניות באמצעות שלוש חטיבות עסקיות: חטיבת ה-CEM העוסקת במתן פתרונות למרכזי קשר עם לקוחות. חטיבת ה-VIM העוסקת במתן פתרונות הקלטה דיגיטלית של מצלמות ווידאו במעגל סגור וחטיבת ה-ISS המספקת פתרונות הקלטת קול דיגיטלית לשדות תעופה, ועוסקת במכירה של מערכות מודיעין המחייבות פתרונות מערכתיים והמיועדות בד"כ לגופים צבאיים, ממשלתיים או ציבוריים.

2. אג'נט וי. איי.- חברת אג'נט וי, איי. מפתחת יכולות וידאו ועיבוד תמונה על גבי רשתות IP למצלמות וידאו המיועדות למעקב. התוכנה שלה מספקת יכולות אינטליגנציה מלאכותית לניתוח ועיבוד תמונה ברשתות מעקב של מצלמות וידאו, שבהן רוחב הפס נמוך ונדרש שירות למספר רב של מצלמות המפוזרות בשטח. בנוסף, התוכנה מסוגלת לזהות תנועה של חשודים ולזהות חפצים חשודים נטושים

חברת אייג'נט וי. איי היא אחת מחלוצות החברות בתחום ניתוח חכם של אותות הוידאו ומוצרייה נמכרים בכל העולם.

בקרת כניסה

אלפז - אלפז מספקת פתרונות בקרת כניסה, אבטחה ובטחון אקטיביים מסוג RFID/RTLS. גם אלפז הינה חלק מקבוצת טייקו העולמית ולמעשה בעבר הייתה חלק מקבוצת וייסוניק. מערכות בקרת הכניסה של אלפז ייחודיות בכל שהם מאפשרות מתן מיקום של אדם בכל מקום ברחבי המתחם בזמן אמת ובשונה ממערכות "רגילות" אשר רק מנהלות את הרשאות הכניסה למתחם


bottom of page