top of page
מאמרים מועדפים
חדשות

חברת פימא משיקה את "השחף", תוכנת שליטה ובקרה


חברת פימא, יצרנית ומשווקת מערכות אזעקה קוויות והיברידיות ויבואנית בלעדית של מצלמות אבטחה מתוצרת DHAUA , השיקה החודש תוכנת שליטה ובקרה חדשה בשם "השחף".

פימא מאמינה כי ישנם גופים פרטיים ומוסדיים שמטעמי אבטחה זקוקים לרכז את כל מידע האבטחה שלהם בעמדה אחת ממוחשבת ולקבל התראות דיגיטליות שונות ומפורטות מהנעשה בשטח. תוכנת "השחף" משלבת את מגוון מערכות פימא (אזעקה, אימות ווידאו) לממשק אחד המאפשר ניתוח מהיר לנעשה בשטח בזמן אמת, כל זאת בצורה קלה ונוחה וללא כל צורך ברכישת מודולים וביצוע אינטגרציה ארוכה ומורכבת.

"השחף" מאפשרת לאיש הביטחון של הארגון לקבל בכל עת, בצורה מרוכזת, מידע מפורט מתשתיות האבטחה העומדות לרשותו, כולל: צפייה במפת האתר לפי מדור, תצוגה של האזורים על גבי המפה הסינופטית, קבלת תמונות בזמן אזעקה ממערכת - AVR מערכת אימות החוזי של פימא ווידאו חי מיחידת ה-dvr/nvr/cvi של פימא מבית.DAHUA התראת הווידאו תתקבל מהמצלמה המקושרת לגלאי שממנו התקבל הארוע.

"השחף" תומכת בממשק גרפי המציג את מפת האתר (מפה סינופטית) עליה ניתן למקם את אביזרי המערכת, המפה הינה מפה אינטראקטיבית אשר מאפשרת הפעלת אביזרים/ מדורים וצפייה במצלמות ישירות ללא צורך במעבר למסך נפרד. העבודה על גבי מפה מסוג זה הופכת את המערכת לידידותית ובעלת עקומת למידה קצרה ביותר ללא תלות בזהות המשתמש.

השחף תוכננה והותאמה לצרכי הלקוח הפרטי והעסקי. התוכנה מתאימה לשומר בקניון, לעמדת כניסה בחברת היי טק, לעמדת אחות בבית חולים, לעמדת מודיעין ולהתקנה בבית פרטי.

בעזרת "השחף" ניתן גם להפעיל ולכבות מדורי המערכת, להפעיל יציאות ממסר, קבצי קול ולהפיץ הודעות באמצעות אימייל בזמן אזעקות וארועי מערכת.


bottom of page